niedziela, 31 stycznia 2016

4/01/16

Wychodzimy na prostą.
Przedstawiam Ci zestawienie 7 utworów, które zamyka nam pierwszy miesiąc Nowego Roku. I jak? Realizujesz swoje postanowienia? Ja swoje muzyczne - owszem. 
4/01 to moja ulubiona w tym miesiącu playlista. Wszystko pięknie gra, idealnie przeplata. Chłonę te dźwięki kawałek po kawałeczku. 


Tu NOWY! Massive Attack z EPki Ritual Spirit. Wielki powrót i to w tak dobrym stylu. Polecam całość. U mnie na liście kawałek Vooodoo In My Blood - tutaj właśnie połączenie tego, co ostatnio przypadło mi bardzo do gustu. Hip-hop na kwasie.

Druga pozycja to... chyba nikogo nie zaskoczę ;) - kolejny numer Flume - Smoke & Retribution. Jak zwykle - HIT! No i nie da się ukryć, nie mógł tego zrobić lepiej - trafił idealnie w to, co lubię.

Kolejno - K.Flay i jej Bad Things. Odważne teksty i luzackie podejście. Fajna i ciekawa postać (na zdjęciu). Warto poznać.

Dalej The Chemical Brothers. Przypomnieli mi o sobie za sprawą nowego video do Wide Open. Zapętlam ten kawałek.

Marijuana od Chrome Sparks - kojarzysz to samplowanie? Tak, tu podobnie jak u Jamiego XX, usłyszysz charakterystyczny motyw z utworu Idris Muhammada - Could Heaven Ever Be Like This - z 1977 roku!

W tym zestawieniu nie mogłam pominąć Pabla Nouvello, który wydał przed chwilą album All I Need. Miałam problem z wyborem utworu do playlisty, bo każda pozycja z All I Need jest wspaniała. Myślę, że po przesłuchaniu utworu Take Me to a Place zainteresujesz się resztą.

I na koniec piękny utwór All Yours od Submotion Orchestra

To co? Słuchamy?