czwartek, 17 grudnia 2015

2/12

Nadrabiam. Ostatnio było na spokojnie, a tutaj, na 2/12 troszkę się kuszę o mocne - momentami dziwaczne - elektroniczne brzmienia, głosy i stukoty.

Moje wielkie zaskoczenie - Panowie z Basement Jaxx! Mamo! To już 15 lat, odkąd pierwszy raz usłyszałam Ich kawałek Where's Your Head At. Wszystko dzięki filmowi Tomb Raider! Byłam naprawdę wielką fanką wirtualnej Lary Croft i cudownej Angeliny Jolie z krwi i kości - mam niezłą kolekcję, Bajbe ;) No ale wracając. Basement Jaxx rozwala totalnie! Do zestawienia wybrałam kawałek Something About You, ale Never Say Never też bardzo kręci, jak i wszystkie inne z albumu Junto. Sprawdzaj!


Two Dots / Lusine
Melodyjnie.

Thieves / The Beach, Klaves
Wersja Klaves jest mega, ale odpal oryginał!

Helios / Darius, Wayne Snow
Daj mi czas na sen.

Garden / Totaly Enormous Extinct Dinosaurs
Chyba za te "grywalne" dźwięki lubię ten kawałek.

Dorothy / Polo & Pan
Francuska elektorprodukcja taka fajna!

From The Basement To The Roof / Club cheval
Bo tak niesie się ten bit.

Trwa już 3 tydzień grudnia, więc słuchać, a ja gonię dalej!